I HAVE NEVER SEEN NOBODY GET SO HIGH/

jag började sjunga på en julsång och maja (sambo) gav mig bestämt ett "NEJ" och en dödande blick (jag hade just tittat i H&Ms nya HOMEkatalog, som har en himla massa mysiga julsaker att erbjuda tycker jag, and i were definitly feeling IT) men i tyst revenge lyssnar jag nu på ett julalbum on spotify och nynnar till när hon inte hör (hon anv sitt headset at the moment..he-he) jag antar att föreslå någon röd duk inne i köket och en adventstake när december rullar in är lika med lönlöst... det är verkligen synd då jag älskar allting som har att göra med julen. mycket bättre än att fylla år.

idag fortsätter jag sitta/ligga skönt, lyssna på musik, feelin it och återhämta mig. det har varit en riktig skitdag rent dansmässigt och jag har dåligt samvete för att jag sköt upp min jobb-jakt för att jag inte var på det humöret (inte för att jag var trött ialf, det är jag himla nöjd över) så det blir återuppståndelse på onsdag för nu ska jag bara försöka ta mig tid till må bättre... vem är stolt över mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0