IM LOST AND WEIRD WITHOUT YOU//

hello again! how are you guys? jag sitter här i min balettakademien tisha och känner att jag har redan börjat känna söndagsångest inför den kommande repveckan i skolan jag har framför mig... och är stressad över saker som jag inte har något som helst inflytande över what-so-ever och det är faktiskt ganska tidlösa grejer med i bunten där också.
dumt det där, med att jaga upp sig helt i onödan. nu ska jag läsa klart novembers "elle" och fundera över hur vi ska göra advent här i huset imorgon utan att snubbla över någons(majas) tår. imorgon ska jag också jobba! ob- i love you...
sleep tight cupcakes.


You’ll either make the choice yourself or the universe will make it for you.
So there’s really nothing to worry about. *pust*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0