IN MY CHEST//


jag älskar dansen. jag älskar låten. det här är måndagens favoritklipp.

idag har varit en härlig start på veckan! jazz med maria kim älskar jag och in fact så ska jag ta en lektion med henne ikväll (klockan 17) och sedan en commersial jazz med dan klockan åtta och det ska bli så otroligt skönt! jag är jätteförväntansfull. det blir himla sent men det gör inget alls. ska börja med middagen nu så jag har det klart, maja äter fancy ute ikväll så jag har fria händer att göra akademien osäker. jazzjazz in my heart.
andra lektionen var locking med världsbästa manne, där vi gjorde ett stycke i par, vilket var skitkul! jag är fortfarande överväldigad över vilken perfekt måndag det har varit än så länge. (kanske det är ödets kompensation för den urdåliga sömnen jag fick inatt) jag börjar verkligen tycka om lockingen, det börjar faktiskt lossna

ps; det är skitkallt i våran etta på östermalm. jag skulle ha lust att klaga om jag inte var så förbannat nöjd med 99% av allting annat just nu. (visserligen är det en ny dag imorrn, men pusspusspusspuss!!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0