ITS TIME FOR "FREDAGSMYS"/

jag sitter och mumsar på pepparkaksdeg och bjuder er på en dagens! jag har/haft en fredag i världsklass.

Dagens låt: "det är dags för fredagsmys.."
Dagens frisyr: uppsatt under hiphop repititionen och sedan en prydlig hästsvans när jag arbetade
Dagens klädsel: converse, ljusa jeansleggins och en basic "rost"färgad tröja

Dagens händelse: första arbetsdagen på barnbutiken (!)
Dagens planer: nu ska jag bara dricka julmust, äta pepparkaksdeg, må och sedan sova!
Dagens vill ha: min systemkamera. den är klar men jag vet inte när jag ska ha tiden att hämta den ända ute i nacka..
Dagens saknad: morfar. min fina fina morfar (jävla kärleks-idiol. ni får mig att sakna mina hjärtan)
Dagens drog: julmust!!!
Dagens finaste: personalen på barnbutiken, helt underbara människor
Dagens måste: vila
Dagens dricka: JULMUST<3
Dagens köp: middag. hehe. firade med färdiglagad mat. (förjävla skönt om ni frågar mig)
Dagens mat: ovanstående!
Dagens mående: så himla glad. så himla lycklig. det har varit en fin dag.
sista haltimmen på jobbet fick jag sitta mig ner och bygga på en riddar- fästning:D nånting säger mig att ungen i mig kommer vakna till liv fler gånger på jobbet.. lovelove it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0