KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG/

det är PINSAMT vad dåliga vissa bilder är. men jag har lämnat in min systemkamera
på lagning nu, så ni ska se sen vad fina kort jag kan bjuda på när den är fixad,
den har varit sönder ett tag. tills vidare.. här kommer min göteborgsresa i miniatyr!

lösa korsord när man åker tåg hör till. samma sak med bullar.


pappa tar till desperata åtgärder och försöker vara ung.


jag körde bil i göteborg!!!!!! nu kan jag göra allt.


jag har bott på nummer 22.


låt mig introducera mina darlings- vinterstövlarna


pappsi spelade korpenfotboll (haha!), detta är resultatet.


detta är en gudfader. jovars.


drog en fika på centralen innan jag skulle åka. love storleken på muggen!


avfärdskäk med en ny festissmak- fettgod


norrut mot sthlmstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0