On the whole, the happiest people seem to be those who have no particular cause for being happy except that they are so.

jag ligger i sängen och försöker lära mig dumma repliker till imorrn men lägger allt åt sidan för det är härliga mammas pojkar på kanal 4. snart ska jag och sambo glögga och efter svenska mamas boys blir det töntiga glee. jag är trött men förväntansfull inför imorgon då jag ska provjobba (med lön!) direkt efter skolan. pussa på alla bebisar ska jag iallafall (okej, kanske inte om jag vill behålla jobbet men jag ska gulla med dom!)

GODNATT BABES!


tänk om anette skulle få tvillingar, hon är ganska stor nu och är bara i 2:a månaden så maaaybe..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0