VÄDRET HÄR ÄR HELT OLOGISKT/ OBVIOUSLY/

när jag kom till skolan idag tjatade jag om "visst var det kallare nu imorse? det har alltid blåst osådär men det har jag tyckt är skönt och nu är det bara... iskallt" ingen höll med mitt resonemang. vissa ansåg att det hade varit ännu kallare för bara några dagar sedan.
när skoldagen var över så var en norrlänning väldans lång i ansiktet för då snöade det i stockolm. och ju mer jag närmade mig stureplan börjar det allt mer hagla. hagel-snö. just great, haha.
just nu är det uppehåll och kanske, kanske att jag skulle gå ut och ta en fin bild när flingorna (eller kulorna) haglar ner på torget om det börjar igen, om jag skulle kunna ge upp den uppvärmda vetekudden, alla bloggar att läsa istl, raggsockar och ben/lår-värmare dvs...


i skrivande stund längtar jag till julen. (och till greys anatomy ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0