WHAT A DAY TO BE ALIVE/

hey blûggen! här förbereder jag mig inför morgondagens resa.
dricker te med mjök i för en gång skull, har packat det mesta, dammsugit, förberett mig mentalt inför ett möte med min pappa.. och ligger på en vetekudde för nu är det bara att konstatera att jag har sträckt mig i en muskel i ryggen/svanken. jag behöver nog inte ens nämna att it sucks bigtime...
jag tar med mig kameran till göteborg och så träffas vi igen där nere, but right now ska jag fortsätta se på GLEE på fyran med maja! puss & godnatt darlings.
Kommentarer
Postat av: emma

tack älskling! lycka till i helgen. du når mig på telefonen dygnet runt, det vet du.<3

2009-11-12 @ 23:19:40
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0