AND OFF I GO/ PUSS DARLINGS./

nu ska jag dricka te. sedan ska jag borsta tänderna. dra en hostmedicin- shot (borsta tänderna igen för jag glömde bort att jag skulle ta medicinen) spruta in lite nässpray utan konserveringsmedel. antagligen kvällsprata med maja några timmar (alla kloka idéer kommer konstigt nog krypandes sent på natten). och sedan, förshoppningsvis sova sött.

vaknar. freshnin up. får på mig lite kläder för det är antingen iskallt i hela lägenheten. en långsam frukost och sedan sakta men noga ...tar jag itu med packingen. and then im off! bussen lämnar stockholm 14.00. är hemma right in time for greys anatomy. couldnt be more happier. lite orolig över att maja inte kommer få i sig alla proteiner när jag åker tough... det är helt klart en stor risk. men nu är det te dags! ching- ching!

ses i norrland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0