and you give yourself away/


låt oss vara ärliga!
jag har jättemycket att se fram emot. i mitt liv. det närmaste året. i veckan framöver.
maja och jag gick in på stockholms största biograf igår och förhandsköpte biobiljetter
till FAME premiären på fredag den 9/10. det är great. jag har en härligt dansfylld vecka framför mig, mer än underbart great. men jag är tårfylld. trött i sinnet och jag känner mig grå. jag HATAR att känna mig grå. den värsta känslan att känna sig som en mängden, eller att tyna in i bakgrunden. jag är vek, så otroligt skör

och så har jag klantat mig igen. så imorgon måste jag till sjukhuset för att knipsa bort en ring som jag inte får av på långfingret... svullnaden går inte bort av sig själv och det gör ONT! himla onödigt, låter som mig.

bajs. det är mindre än 2 veckor tills jag ska hem igen, (10 dagar exakt) och det känns alldels för långt bort, jag behöver den där nyenergin mer än någonsin nu. för nu känns allt bara så, konstigt. goodnatt you guys.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0