BRR och AHH.


en kväll av många som jag inte kunnat uppdaterat er om. banan/choklad muffins från muffin bakery är något bland det bästa jag vet.

minusgrader i luleå, snöfall i östersund, hela stockholm ångar på varandra och man börjar leta fram sina tjocka vantar som en avlägsen släkting en gång stickade. vad är det här? när jag tog mitt pick o pack för att flytta till den staden jag skyr egentligen gick jag ändå med på det för att det är ett varmare klimat. b-i-t-e - m-e. dubbla tröjjor och byxor med tights under, världens tjockaste halsduk är också värt att nämnas, är ingen utstyrsel för stockholm i oktober om ni frågar mig. brr.

för i övrigt glömde jag bort min morfars födelsedag som är idag för jag hade fullt upp med att ha en bra dag. dåligt samvete ska vi inte tala om. hatar mig själv (och det faktum att någon släkting kanske kunde ha gjort en head up? hade ju varit hyggligt) och mår jättedåligt av att han behövde själv ringa. aj, i hjärtat.
min dag började med att hela BA församlingen skulle se på en föreställning performed av danskompaniet Norrdans, mina hemtrakter. därefter följdes dagen upp med ett otroligt svettigt och plågsamt (men kul!) hype- pass med alex. när de sista minuterna kvar av klassen började ticka in, vem står inte i dörren då... om inte IDOL Danny. snygga, snygga danny. i die över att han ser så himla fräck ut. verkade som att han skulle dansa med våran new style- lärare. och ett samtal senare fick jag reda på att jag ska på en jobbintervju på måndag. men i slutändan, ingenting som makes up for att jag glömde världens underbaraste morfars födelsedag.
ikväll sket jag i body rollingen för att jag ska lägga mig tidigt istället, vilket är väldigt snart.. kan väl lika gärna slap myself till sömns när jag ändå är igång.. OCH göra min rytmik läxa. goodnight little muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0