den 10 oktober. det är höst.

hello you guys!
jungfrugatan har vaknat... min snuva är värre om något men im gonna suck it up (!) för jag har lovat min kära rumskamrat att vi ska ha en fotosession i humlegården idag. det är sol, löv på backen och majas romantiska spetstyger från en tid från förr är framtagna. detta ska bli riktigt nice om kameran är på min sida. själv är jag blandat goth med hipp! som sagt, RIKTIGT NICE. såklart delar jag av mig av resultatet till er sen om jag är nöjd! puss darling, have a nice saturday.
Kommentarer
Postat av: Catrine

Åh, vad kul m foton! Jag kan väl få se? låter som ni har det bra i Sthlm. Krya på dig. Kram

2009-10-10 @ 17:02:44
URL: http://hovanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0