DET SLOG MIG/ SOM BLIXTEN!/


cookie & milk. varför har jag ingen kreativitet? varför har jag inte några miljoner?

ikväll blir jag en billig catwoman. en alltså utan rekvisita. äh, lets face it, jag är en svart huskatt... häftigare än så är det inte, jag har till och med en plinga på högerhanden. så mjaaaou!

det slog mig att jag åker ner till stockholm tidigt imorrn så jag kommer inte hinna blogga mer än det här inlägget från lilla kära härnösand. det är sad, 5 veckor kvar till julovet så det blir att bita ihop och göra det bästa utav det! ikväll ska jag ha så jäkla kul med sandra och lovisa. och det är det som betyder mest just nu. nu ska jag hälla i mig mitt vinglas och sedan bege mig ut i natten! ses i el stockholmo.

uppdate: nä det behövde jag visst inte, jag spillde ut det istället över tangentbordet... TREVLIGT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0