DONT STOP, MAKE IT POP/

efter att upplevt ett rent helvete på bara några dagar (därav inget bloggande, andövningar har tagit för tok mycket tid) har min måndag varit överraskande bra.
vaknade med världens blixtrande huvudvärk och för lite sömn i ögonen, men mestadels av förskylningen hade försvunnit och det överstrålade allt! kan ha varit att jag skrämde bort den inatt genom att ha förberada mig för att planera in ett besök hos doktorn och tvinga dom spola mina bihålor, men detta var ju sååååå myycket bättre.  

vi har en konstig vecka i skolan.
halva dagarna består av att byta alla lektioner med en annan utbildning, så de i princip får prova sig på hur våra dagar på våran utbildning ser ut. till exempel så ska min klass imorgon få dansa balett istället för att gå på hiphopen som de då ska istället (skulle vilja filma balettdansöserna när de försöker sig på new school.. HE-HE) och under andra halvan kommer vara lite varierat men vi ska b.la göra studiebesök på andra dansutbildningar/skolor.
första timmen idag så pratade en dietisk om "vila, kost och återhämntning" och det var sjukt intressant att lyssna på! timmen efter det såg vi på 3orna som går sitt sista år på Yrkesutbild. (jag längtar så till jag får dansa igen, vilket är imorgon, motivationen att få till 3pirutter ökade något så kollosalt idag..)
de var jätteduktiga fast det var en nackdel att behöva sitta på golvet i 1 och en halvtimme.. lite obekvämt.
imorgon har vi/jag ordinarie jazzlektion och sedan som sagt balett och på torsdag ska vi besöka danshögskolan. hur great är den här veckan upplagd! perfekt boost för måndags- humöret. nu ska jag springa på affärn, min köksdag nämligen... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0