DET TOG SLUT FÖR LÄNGESEN/ MEN DU ÄR ÖVERALLT/


denna olding dansar vi till på jazzen. smashigt värre!

tack gud för den fina tisdagen du har skänkt mig. det har gått så kasst för mig i flera veckor nu och jag hade länge övervägt att skicka en hotelse till gubben som drar i mina trådar, jag har varit riktigt missnöjd dvs.
MEN, idag var jazzlektionen gudomlig! det har aldrig gått såhär bra någonsin för mig under hela terminens gång, det känns som att en kloss har lossnat och all dans bara strömmar ur mig i harmoni. jag fick t.o.m beröm av läraren att jag dansade så fint. åh! sen hade vi en balett- lektion... det gick bra. inge mer än så. (lite besviken över hur lite baletten ger mig) men det allra bästa på den lektionen var att den avslutades med (trumvirvel) pikesnurrar! på diagonalen! mina favvosar! sedan stannade jag kvar på skolan och hetspratade med lite andra dansare som hade suttit och kollat in våran utbild. (den yngre generationen dansare dvs) jag blir så inspirerad av unga människor och jag hoppas att de blir det av mig!
när jag kom hem sköljde jag näsan med min nya "exklusiva" nässköljare från apoteket. låter säkert (och det är det också kan jag lova) skitäckligt men det var så himla bra! rekommenderar alla att köpa en egen! mina bihålor kunde inte må bättre nu alltså... nu ska jag fortsätta studera melissa horn, hennes underbara texter och gitarrsång och fortsätta ligga under min dundersköna filt. toodels

jag undrar om tisdagar bara känns i hjärtat bättre för att måndagar generellt är en helt kass veckodag och tisdagar har bara tur som är placerad dagen efter måndag? hm... det tål att tänkas på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0