Fotosession i humlegården/ Låt mig presentera; Maja Alvebro/



maja iförd romatiska kläder och jag har som ni kanske ser, lekt med ljuset idag, jag fick till riktigt fina bilder..  enjoy! jag har också lovat att fixa majas bloggdesign. och nyss blev jag serverad älgkött o tacos till middag av husmorn själv, vilken skitbra lördag. pöss! (pumanpaulie på bdb för fler bilder av våran fotosession)


vi tog en varm choklad- paus i parken. väldigt mycket friluftsliv...


och fotografen själv (mums).. testkort nr1, lillmajsan skulle få lära sig att ställa in skärpan på min lilla nikon.
Kommentarer
Postat av: Catrine

hahahahahaha jag säger ju att allt går ut på mat, he he. Stod det inte "aromatiska" bilder? hihi

Nä skämt åsido, det skulle kunna vara bilder för någon större tidning med modereportage, kanonbilder!!

2009-10-11 @ 00:50:19
URL: http://hovanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0