FORGOT ABOUT ME?/

hey you guys!
long time no seen. jag har legat hemma nu i 2 dagar och det bara spritter i hela kroppen. ett elakt virus har invaderat min kropp och jag har totalt kapitulerat och inte haft någon ork med något. imorgon ska jag till skolan, men det blir till för att sitta. jag ska vara riktig smart denna gång och även fast jag verkligen vill dansa igen så ska jag låta min kropp recover to 100%. im gonna kiss this headache and bad throught good-bye!

och så har jag haft problem med internet.... GRRR. men det verkar som att det inte går att göra någonting åt. ANYWAY, 7 dagar till att jag åker hem till norrland! 8 dagar kvar till tandställningen åker av (och till att min emma tar körkort, sounds great i mina öron) och ikväll ska jag njuta av bara sjutton till greys anatomy. gash, oändlig kärlek till den serien i omgångar. och puss på er!
Kommentarer
Postat av: annamo

fan jag missade greys!!!!!!!

2009-10-08 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0