FREDAGSMYS PÅ INGÅNG/ DET VET MAN NÄR MUSIKEXEMPEL SOM MR.VAIN DJ:AS FRAM/ OBS! INTE DEN LÅTEN HÄR NEDAN/




 vi sket i räk- planen. eller, den blir uppskjuten till lördagkväll. idag ska vi äta choklad, vindruvor och dricka gott. (allt som man förbjudit sig på veckodagarna dyker i princip upp ikväll) vi hyrde en film på ICA, dumpa honom, så den ska vi plugga in i plattvn och njuta till. och nu? just nu pumpar jag peppmusik till maja i köket. en liten fågel viskade till mig (och en härlig doft satt sig i näsan) att det står härliga ting i kökkrokarna och jag kan vänta mig en festmåltid. jävlar, vad pepp jag är! detta kan bli den bästa fredagen på länge känner jag. ikväll är det fint att ha en sambo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0