FRUKTSTUND./



husets "vaktmästare" är så gullig och skämmer bort oss i huset; denna syn är vad jag fick se när jag kom hem efter att ha varit och handlat. detta är faktiskt en skitbra rutin för jag & maja behöver knappt köpa egen frukt pga detta utspelar sig i början på varje ny vecka! kanske inte för att vi skulle köpa så himla mycket frukt annars men... och därav min misstanke! jag börjar nämligen seriöst misstänka att det är så att min mamma & majas mamma som har gått ihop och gjort en kupp med våran vaktmästare. typ.. ger honom en veckopeng då och då om han kan få i oss frukt utan att vi ska misstänka något! hm, jag måste helt klart följa upp det här.
nu ska jag laga tacopaj! mmmums säger vi här hemma.
Kommentarer
Postat av: Catrine

Skit å att du kom på det!! Men säg inget till maja iaf! ni kan väl bara äta och komma ihåg att tacka vaktis ibland? Vi har betalat honom rätt dyrt, han är vår privatdetektiv också, typ klockar er när ni går och kommer, vilka som hänger med upp, hur ofta ni tvättar, om ni sopsorterar osv.

2009-10-11 @ 22:32:53
URL: http://hovanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0