HOLD YOUR DREAMS.

hej älsklingar!
det blev vitaminer och kosttilskott på hälsobutiken för närmare två hundralappar, halsband, mascara och en kofta plus en kycklingfilé middag på kungshallen som smällde idag. för ni vill väl veta? jag är nöjd iallafall. sen var vi ju på bio också, jag och min sambo... (biobiljetten var förbetald) och rullen var förbaskat bra! lite besviken på att det var typ 0 handling och vissa roller var ihåliga. MEN. jag som showmänniska- Älskade den ändå trots dess flaws. sång, dans, teater. loved it. passion, svetten, den eviga striden med att kunna leva på en dröm, ja, mums. vissa scener var hjärtskärande, kanske just för att ämnet ligger så himla nära hjärtat.. oh
lever du på din dröm så att det nästan/eller gör ont, se filmjäveln.
(jag tror att för man verkligen ska känna den så måste man ha en stark passion för något, annars är det biobesöket nog en bortkastad peng.)

föresten, det var nice att sitta i den STÖRSTA salongen på premiären, jag har nog aldrig upplevt att så många människor börja applådera till vad som försigår på skärmen. mys.

det är gött att varje cell i kroppen vaknar och vill sätta sig i rörelse vid sånna här tillfällen. det är alltid småcousy att bli påmind om varför man älskar det man håller på med. nu säger vi godnatt people!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0