HOLD YOUR DREAMS2./ ISTÄLLET FÖR ATT MÅLA UPP HELA VÄRLDEN SVART/

jag tror jag snart gräver ner mig i depression. jag blir ju verkligen inte friskare! när jag tror jag gör framsteg går jag egentligen två steg tillbaka i sjukstegen... jag vill vara frisk NU så jag kan få dansa på måndag. inget mera snörvel tackkkkk.
eftersom jag ska hem mitt i veckan (efter onsdagens lektioner) så kommer jag missa halva skolveckan och just därför är måndag, tisdag och onsdag viktiga för mig att jag ska kunna dansa då. jag håller på att sakna ihjäl mig också. joni, deprimerad är nog rätta ordet, jag är nog inte så långt ifrån nu... bara för att min sambo gör min vardag lite lättare så bjuder jag på fler bilder på henne. godnatt people.














några av flera hundra pics.
Kommentarer
Postat av: annamo

åååh vad fin majsan var i håret!! :D

2009-10-12 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0