i smile through the tears so the way that i see it/ i can not be defeated/

idag har varit en typisk söndag, trots lov. det är hemskt väder som man är allra helst inomhus med en upphälld kopp med något varmt i, uppkurad under en filt, och fikar helst 2 ggr/ om dagen. jag har trots det trotsat lite och åkt ut till graven/lunden och tänt ljus, oja i spöregn. dagen ska bara fortsättas med jämna måltider plus lite efterrätter och under en filt. jag trivs på något mellankoliskt sätt, melissa horn hörs ju i bakgrunden.

ps; jag var ute igår också, men denna gång nykter.. jag överlevde plus att jag hade a really good time. det känns som att oturen vänder snart! under tiden småmyser jag och ler när jag tänker på gamla minnen. (utsäkta för att ni inte får några bilder)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0