LEDIG LEDIG LEDIG BARA SITTA BREVID BREVID BREVID..... HÖSTLOV ÄR ETT FAKTUM/


rihanna- russian roulette.

vi är fortfarande vakna här hemma. jag åt min middag för en halvtimma sen, hämtade just min sista laddning i tvätttugan och maja packar medan jag prioriterade att fixa ny musik till ipoden först... body rollingen var smärtsam, höll på att skrika rakt ut.. hade nog ondare i låren än vad jag trodde.. och hiphopen var inte alls tjejig... inge commersial vad den utlovade och inga timråiter heller i sikte. min "roliga" kväll blev inte rolig:(
jag ska upp kl 7, så dags att fööööörsöka varva ner (maja frågade just om vi skulle fika.. banga? banga inte?) nu ska här sovas! puss och godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0