NYA BACKSTREETBOYS OCH ANNAN SÅNG/


vfactory- lovestruck
... bara för att asher books är med (först i vitt och sedan svart huvudtröja, bara hans lugg som står upp) annars är det lite väääl smörigt för min del. inte visste jag att han kunde dansa! grrr.

och så... ja. maja vill ju både se på idol & körslaget här hemma... eftersom vi var på bio i fredags så är det en massa repriser som vi (hon) följer upp idag istället. det här uppträdandet tyckte jag var coolt.



körslaget- i gotta feeling.

snart ska jag ta tag i hårdhandskarna och leta upp lite ork och gå och handla till söndagens middag. eftersom man blev bjuden på tacos igår faller det naturligt att göra mammas tacopaj idag. (läskigt, men det ska nog gå bra. gjorde ju morfars hummerfond i torsdags och det gick ju great!) OCH om 4 dagar får jag ta bort tandställningen! (ja, jag kommer räkna ner varje dag här i bloggen:D deal with it!) puss så länge.
Kommentarer
Postat av: Catrine

hahahaha våran Mallorca partylåt!! : )

2009-10-11 @ 22:46:07
URL: http://hovanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0