SÅ HIMLA VÄRT/

UPDATE EFTER JOBBINTERVJUN.
hello you guys! på mån/tis ska jag få provjobba på konditoriet kringlan på linnegatan! det är mycket mer än halva inne gott folk. detta firade vi här hemma med att jag lagade laxfiléer i hummerfond. (imorgon blir det godis när vi sitter i biografen). just nu väntar jag på "mammas pojkar", channel 4, jag sitter alldeles spänt och förväntasfullt hoppas att den svenska versionen är hälften så bra åtminstonde! det är underhålling det.
imorgon, så får vi se hur det blir med school. fame- premiären börjar 20.50 och det är allt jag behöver at the moment känner jag. himla mycket pussar till er. (nämnde jag, 7 dagar till att tandställningen ryker?)


a real- happy face! ingen mer jobb- ångest...fem av fem toasters!
Kommentarer
Postat av: Catrine

Hoppas du får jobbet! Och glöm inte ta hem en massa överblivet fikabröd till Maja! Ojojoj vad ni kommer att fika! : )

2009-10-08 @ 22:42:58
URL: http://hovanta.blogg.se/
Postat av: annamo

SVAR: men jag var ju på hockeybockey såklart!

2009-10-09 @ 11:16:21
URL: http://morpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0