VI TESTAR NYA VÄGAR SOM ALDRIG TYCKS TA SLUT/


jag och en puppet som heter lurvas.

en väldigt fin torsdag som har inkluderat (inte bra väder iallfall är att konstatera, det regnar o blåser) sett på när yrkes år ett har haft jazzlektion. de var otroligt duktiga och läraren var superb, gjorde en runda på stan, köpte ett par dansshorts på stadium och så blev det lite luftshopping på buttericks (då är man rolig igen denna halloween också...) med maja, kommit hem från drottninggatan och JUSTNU ska det lastas in lite käk för att återvända till balettakademien  igen för att ta igen två klasser, body rolling och commersial hiphop. (då har jag bara 24 lektioner kvar att ta igen, efter min tid som sängliggandes sjukling) kvällen ska bli så himla kul, jag tror nämligen att några kära kamrater of mine, från timrå gymnasieskola, ska komma o joina mig på hiphopen. 
sen när jag kommer hem väntar dusch & oändlig packning.. direkt efter skolan imorrn så åker ju jag och sambo tillbaka till norrland, now you all know how it goes around, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0