"WILL YOU SAFE LIFE TONIGHT?"

tjohoo, imorgon har jag sovmorgon till kl 9! hur underbart är inte det!! och sedan ska jag bara sitta på rumpan och se fin dans. lite tråkigt att inte själv få dansa, men jag får ju som sagt se på fin dans... ikväll har jag bara glott ögonen ur mig på rachel zoe (när jag inte har sprungit ner till tvättstugan) sverige har bara visat första säsongen och jag har nu tjuvtittat längre fram än så (älskar serien, glömmer för ett tag att jag är en dansare och inte en ny elin kling, hihi) vill ni också se, titta in här. nu ska jag hälla upp lite kräm i en skål och skopa in till greys. puss you guys!

ps: maja tycker ica- stig är "sexig"..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0