AVRESAN ÄR ETT FAKTUM/

hello bloggen!
igår efter lite vintageshopping var jag med mina goa emmor och vi fikade på wanyes, käkade minikrogens pizza(L), cruisade, myste i soffan med chai- te och ostkrokar. sen när de rullade vidare ut till urskogen så stood my date up (typiskt härnösands män apperently) så jag bestämde mig för att gå en sväng på krogen och umgås with my friend sandra och shaka resten av kvällen, det lät som en plan som fick duga. men när jag kommer ner på stan och vi ska träffas ser jag henne inte och hon svarar inte i telefonen. jag skulle gärna ha sett mitt förvirrande ansikte där jag stod på krysset, all alone... anyway, går in på bittens, ingen sandra. köper mig in på genny´s -ingen sandra. hittar lite folk att umgås med och sedan börjar det droppa in folk som jag känner och jag bokstavligen dansar till gryningen. eller, till den punkt att min lilla kusin ringer om skjuts hem.
åhh. storkusinen fick åskåda första fyllan, (jag förtränger allt annan historik eftersom detta var det första spår av alkohol i hans lilla kropp som jag nånsin sett). och jag kunde inte låta bli att känna en konstig sorts stolthet över detta. min lilla kusin, som jag ser han & hans bror som syskon, aaah. lillgrabben. han frågade om han stank sprit och jag "auw!"- ade. 
anyway, jag kommer till slut hem efter att snällt skjutsat hem några vänner då en killkompis ringer och säger att han har låst ut sig själv, så han fick slagga här inatt. kan ju berätta för maja som var orolig att jag skulle återvända till stockholm lika kramig att jag nästan tvingade han att hålla om mig ända in på småtimmarna... så maja, jag är neutraliserad! och som någolunda normal återvänder jag till det lilla grytet på jungfrugatan.
well, det var dagen den 12 september 2009!

håret ska sättas upp, jag måste packa om igen, mamma o jag ska handla och sen ska jag sätta mig på en buss kl 16 och kommer fram till t-centralen, sthlm klockan runt halv elva. skola imorrn, yey! talk to you later. (jag vet att det bara har blivit en massa text på sistonde, suck it up!!! jag gjorde heller ingen styckeindelning och thats for emma2 och hennes klagande)
Kommentarer
Postat av: emma

hahaha nej, skippade dom ;)

2009-09-13 @ 15:16:15
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0