DEN OFFICIELLA UTGÅNGEN I STOCKHOLM/ STUREPLAN, SÅKLART/ FULL LIKE A KASTRULL, SÅKLART/

heeeej bloggen! jag är glad! kan vara för dom där mysiga klunkarna vin jag har fått i mig. men denna dag har varit så solig. jag, maja och hanna har gjort stan, handlat alldeles för mycket grejer, men jag är så jävla nöjd! köpte donken, till majas stora fasa och nu har vi börjat med det fina drickat, inväntar en till danstjej från norrland och ska ner och sätta oss på innergården och fortsätta förfestandet! det blir fort så jävla mörkt i stockholm så vi måste nog ha ljus med oss... desto större mysfaktor! ha en great lördagkväll, ikväll ska vi göra stockholm för första gången. HELGUTT, om ni frågar mig! puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0