TODAY IT'S FRIDAY/

folk gifter sig i kyrkan brevid oss hela tiden, det tycker jag är helfestligt. idag när jag kom cyklandes iförda mina stora blåa hiphopshorts cyklade jag nästan på ett helt herrskap i partyblåsor i fint tyg och så kostym.woho, fancy! på min väg ut för att gå till arbetsförmedlingen tog jag ett kort i all hast, det är det ni får se. utanför porten så fixade brudgummen till en av hans marshalkers fluga (hade inte tagit upp kameran än då faktikt, himla synd!) och det var sweet och fast jag inte var inbjuden kunde jag känna spänningen. sedan vek jag av till höger och sprang in på arbetsförmedlingen, som likt annat, ligger det himla nära oss. love to live centralt! och på hemvägen handlade jag. 
nu ska jag göra det här (i den här följden): rosta en macka(+smör, leverpastej o smörgåsgurka), ta en siesta i nån timme och sedan ta itu med monsterhögen med disk... och till sist laga mat till frugan. fläskfilé, potatisgratäng och sallad á la paula. yes, och om jag kommer bli sådär "himla nöjd" då lovar jag att lägga upp bilder... sedan får kvällen gärna ta vid. slå på en film och sedan sussa sådär himla gott, ja tack. denna vecka känns i nacken, armar, lår och fötter.


hade på mina nya uggs idag för första gången! (jag köpte dom med maja för någon månad sen, de var extrapris- 2 för 1) Förra året hade jag svarta och de var snäppet kortare men de är alldeles "söndergådda" så nu blev det ett par mörkbruna & lite längre och de är huuur sköna som helst och alldeles luddiga inuti. de perfekta vinterskorna till mysbyxorna när det blir kallare väder.




jag hade vinterskor och en vindväst och folk stannade för att köpa glass vid det här ståndet på östermalmstorg... helt insane




vårat östermalmstorg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0