MIN LÖRDAG I BILDER FRÅN 16.17/















1. fontänen på plattan var urtjusig i solen. 2. jag och maja gick på en breaktävling på LAVA. grrrrymt. imorgon byter vi ut b-boys (och b-girls) mot lockare och poppare! dem tävlingarna ser jag fram emot grymt jävla mycket. 3. jag visade min fina b-girl stämpel. en stämpel för hela helgen! 4. maja åkte på fest och jag satt mig på en bänk nära våran gata och drack yoggi. 5. köpte en liknande ring som jag letat efter lääänge. (skulle klarat mig utan blinget) 6. när jag kom hem efter många och & men så kom jag in på innergården..och vad fanns där? ingen naken militär... två st buketter med rosa rosor. som bara låg där?! jag blev glad bara av att se dem... nu gör det ont i hjärtat när jag springer upp och ner i trappan för att gå till tvättstugan, och ser dem bara ligga där och dö ute i mörkret. tankarna virvlar nu, vems älskade skulle/ska få dem? 6. mitt kvällsfika. jag måååååår
Kommentarer
Postat av: anna vågberg

PAULAA, Vart har du hittat den där underbara ringen? Så jävla snygg!!!!!

2009-09-28 @ 21:23:42
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0