you cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness/

jag tror inte det är menat för mig att blogga ikväll. internet is all just crap. och jag har gjort av med 670 kr på skosulor, knäskydd och elastiska band, allt för att råda bot på min ansträngning i fötterna. hoho-jaja. alltid kul med variation och inte behöva slösa pengar på fina skor och snitsiga kläder. yepp.
nu släcks det, roligare än såhär är jag inte idag! en jävla kuk- tisdag har det varit. men ni är fina. puss på er!
Kommentarer
Postat av: annamo

kämpa på påla!

2009-09-22 @ 20:28:13
Postat av: Emma

Haha och jag älskar dig tokfia :D

2009-09-22 @ 21:36:33
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0