Draft: Sept. 22, 2009


jag har haft ont i fötterna ett tag nu medan jag har dansat. trodde förut att det var mina nike air skor jag använde på hiphopen eftersom de är nya men idag smärtade det så himla mycket att jag ville bara skrika rakt ut, och jag dansade barfota vid det tillfäller. domen; det är högst troligt att jag har överansträngda fötter och det har tydligen börjat med att jag har överröliga vrister. fan fan fan. och nu måste jag gå till skolans naprapat och kolla upp det mer i detalj. så istället för att lägga mig ner och sova igen några timmar från den hemska natten så måste jag springa ner på stan för att köpa lite grejer som ska underlätta för mina fötter. det blir dyrt. och nu vill jag inte prata mer om det. usch. hoppas iallfall att ni har haft en bättre dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0