BODY ROLLING/ GODDAMMIT!/


detta får bli dagens klipp.

vi hade våran gästkoreograf för första gången idag som vi ska ha några veckor nu framöver. alexander. en fin liten brunhårig hiphopdansare. japp, and who nearly killed us. jag stretchade i 20 min efter klass bara HALSEN, nacken och ryggen och ändå är jag jävligt skör och har ont som fan nu. konstiga rörelser om att "picka upp" huvudet, nacken i 5 minuter och sedan neråt, till sidorna och osv. i en och en halv timme= bara konstiga grejer= nu är jag i smärta, rikligt med smärta också. smidig som ett kylskåp, det är jag det.
så inatt ska jag sova med värmekudden, jag vägrar få nackspärr eller ryggskott också.

IMORGON hurrini! imorgon ska jag ha precis samma lektioner som idag. en modern lektion med camilla och en hiphop med snyggingen alex. efter det ska jag snabbbesöka naprapaten, gå på af- möte, fika på sturekatten, komma hem, förhoppningsvis käka en nice middag ch sedan ska jag tillbaka till balettakademin, då ska jag nämligen på body rolling! alla säger det är huuuur smärtsamt som helst men jag ser faktiskt fram emot att ligga på golvet, pilatesboll osv och sätta punkter man inte visste fanns i rörelse och ha ont. bara för att det är säkert välbehövligt för mig. bra för mina fötter liksom, så jag är halvsåld redan nu. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0