ikväll bjuder jag på text igen/

hellu bluggen! eftersom mitt tidigare inlägg inte sparades så kan jag dra en quick one om min dag.
har som sagt sovit skit de senaste 4 dagarnar och inatt var värst. trots det var jag fylld av energi på lektionerna och förvånadsvärt fokuserad. hade modernt och hiphop idag igen och sedan var jag hos naprapaten där jag fick en positiv överraskning.
jag kom dit för att prata om mina överansträngningar i fötterna och när jag ändå var där bad jag henne kolla upp min utåtvridning och hur mycket den kan bli. i genomsnitt ska den ligga på 40-50 och gissa vad jag kan göra om jag tränar musklerna... 55-60! och jag som inte har tränat splitten för jag trodde det var hoplöst.. så jag gjorde en massa hoppsasteg till mitt af-möte (som sög) för jag var så himla glad! (och sen fikade jag med rumskompisen på ett fik som heter sturekatten, inredningen var wacko så jag ska ta med mig kameran nästa gång och visa er) så nu ska jag stretcha stretcha stretcha, ska börja redan ikväll med lite övningar.

OCH SOM NI VET... var jag på body rolling idag! det var skitgutt. gjorde ont och blev vaaaarmt & gosigt efteråt. nästa torsdag ska jag gå på commercial hiphop också, det om något är min dansgenre.
NU kan jag inte hålla uppe ögonen. jag ska värma middag, som sagt göra en massa övningar för fötterna och ytterligare övningar med utåtvridningen och möjligvis prata i telefon. godnatt kära läsare!

idag är det 3 veckor kvar tills jag tar bort silvertänderna! yipppiiie.
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag veet :D galet söta!

2009-09-24 @ 20:52:30
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: D E S I G N B L O G G

hej vill du vara med på min designutlottnings-tävling elr så får du en design av mig som du bestämmer hur du vill ha den : )



kram

2009-09-25 @ 16:09:15
URL: http://ahwww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0