GOODMORNING BUTTERFLIES!

rollerna är ombytta. mitt ansikte sitter på plats, håret sitter där det ska, kläderna är på!
mamma springer runt som ett yrt höns och försöker sätta på sig sockar samtidigt som hon blåser håret.
vi ska iväg på lite vintage shopping. det är viktigt att komma i tid för det brukar vara långa köer. och denna gång är jag faktiskt klar i tid men inte mamma, typiskt.
lite senare kommer emma & emma hit. vi ska ut och fika! och sedan vara här, laga mat? och jag ska minsann se på min lill kusins nollning, första fyllan... got to be there. iallafall, jag kommer må sååå bra med dem här. mina bästa!

shit, morsan blev klar? see ya later alligators, vintage shopping brrrrrb!
Kommentarer
Postat av: sandra

så vi ska inte ses idag?..

2009-09-12 @ 13:01:54
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0