i know i need to be able too breath without you if i must/

klockan är fan halv tolv. skulle aldrig i hela mitt liv vara vaken om det inte vore för sytycd finalen... hur wonderful som helst. och jag är slut som artist. trött. lite halvdåligt humör och jag har småångest över jobbarbetslösheten. jag är faktiskt arg också. arg över att jag låter det påverka mig. det suger verkligen att ut leva sin dröm och så har man blandad ångest - lyckokänslor inför varje morgondagen. japp, suger är verkligen ordet.
bra. behövde avlasta mig i bloggen. börjar få dåligt samvete över att låta maja höra min klagosång varje dag.
slipper jag sitta och leta jobb timme efter timme efter att jag har slutat skolan hade jag mått betydligt bättre och tyngden över bröstet hade varit bortaa! till den stunden längtar jag. och, jag vill ha kramar. så nu ska jag hoppa över till majas säng och kräva lite kärlek! (och nej, vi är inte ett kärlekspar utan väldigt bra kompisar) natti youu guys. andas för mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0