I RUN THESE STREETS AND I/

allright. ett mer seriösare inlägg, coming up.
mitt magont vägrar försvinna, in fact så blir det bara värre. blir till att ringa sjukvårdsupplysning och möjligtvis åka in nånstans. så här kan jag inte ha det! får fnatt! börjar bli mer och mer säker på att det är magkatarr. maja är bortbjuden på fest med hennes skola ikväll. eftersom jag är lite coolare.... ska jag vara hemma, köpa hem en 2,25% cider (UNNA) försöka få ner lite godis i kistan och ränna ner till tvättstugan varenda 30 minut. puuuh. (skulle nog egentligen vara på sin plats att bjuda hem lite besök när jag har the BACHELORETTE lyan för mig själv, men den sundare versionen av paula säger att jag måste bli 100% redo först)

nu verkar det som att vi ska röra på oss. so long!


(våran gata. grävskopan står alldeles utanför våran port!) elonora kyrkan är vi grannar med.


på väg till östermalms bibliotek går man igenom en fruktansvärt fin o lång allé. i slutet av denna finns en liten park med en stor o vacker fontän.


våran innegård som vi aldrig sitter på.... dåligt samvete. hur mysigt som helst ju!


från innegården är kyrktornet synligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0