I WANT TO SEE HOW YOU LOOSE CONTROL/

When it comes to relationships, some people settle. others are settling down but some people refuse to settle for anything less than butterflies.

varför känner jag mig som den sämsta bloggerskan när jag inte uppdaterar på ett dygn? det är ju helt crazy!
idag har jag haft en helt LOCO latinare som gästlärare på hiphopen idag, som heter jaoquin. han gick runt i rummet innan medans han pratade, försökte skrämma oss med att han är dansaren som gud glömde.... att han skulle ha så rätt hade jag ingen aning om :| UPPVÄRMINGEN var killer. och då menar jag det, alla badade i svett. jag kunde vrida ur min sporttopp och många hade ludd på kroppen efter sina t-shirtar. det gick något jävulst svettigt till.... jag som redan hade ont i benen trodde jag skulle gå av! de sjukaste grejjerna... fast jag började tycka om han när vi började på koreografin. åhh älskar hans hiphop stil. så det var en fin dansavslutning för den här veckan

efter världens hype/hiphop pass så åkte jag & maja till ropsten på arbetsintervju. så nu ska vi börja jobba på måndag som mötesbokare. skitgutt. jag kommer aldrig vara hemma (aldrig blogga) aldrig hinna laga mat, knappt sova, men dansa & tjäna pengar. but heey, jag ska jobba må/ti/ons och sen åker jag ju faktiskt till härnösand på torsdag morgon! åker hem till helgen och förväntas våldgästas av alla! jag ska ut, jag ska kramas, jag ska blogga som bara sjutton och... träffa män! idag satt jag, maja och hanna på tunnelbanan och diskuterade att vi skulle "ta" några ingenjörer på en fest vi pratade om vi skulle gå på (vi börjar bli desperata på närhet här nere, snart 3 veckor since, yez) och efter att jag sagt "åh en man. åh en arkitekt kanske" då utbrister tanten som sitter brevid maja "ja, det rekommenderar jag!" ...då har hon suttit och lyssnat på vårat tjejsnack... älskar stockholm. vi skulle ha skrämt iväg nån i norrland, garanterat

nu sitter maja i en säng och ser på film (hon påstås inte vilja sitta & kramas med mig i 2 timmar, vad hon nu menar med det) och jag poppar hög festmusik och har det jävligt varmt på min sida. ska väl snart duscha. för ovanlighetens skull... duschar ju bara varje dag. puss läsare, idag bjöd jag minsann på text!
Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, tunnelbanetanten<3

Imorgon är det FEEEEST! =D

2009-09-04 @ 22:55:26
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0