INGA KONSTIGHETER?

idag när jag gick på stan fick jag en sån där "aha!" ingivelse, jag börjar mer och mer minsann förstå hur stockholm city hänger ihop. nästa steg är att memorera gatunamnen!

jag gick på dans & gymshop. min jazzlärare, världens bästa maria kim, rekommenderade strumpor med glidskydd på. 2 par blev det som fick följa med mig hem, en fin investering.

jag såg bobby! visserligen var han i sin frisörsalong så ingenting var inte som det skulle förvisso.

idag blev jag paparazzifotograferad på gatan av en kinesisk kvinna! hmm frågan är ju nu, var det för att jag såg stockholmsk ut? (erkänn: vore skrattretande, vilket får mig på nästa spår..) såg jag rolig ut? jag undrar vad som susade igenom de kinesiska hjärncellerna medan hon matade sin systemkamera med kort på mig... inte heller är 08an snål, nänä jag kunde åtminstonde bjuda på ett snett leende minsann.

nu ska jag laga middag åt min sambo. vi får se hur det går. jag är ganska dålig på att följa recept och detta är ganska främmande mark för mig... but ill do my best. vore heartbreaking att förstöra middag... maja måste göra det först, sen kanske det skulle vara ok för mig också att bränna vid nånting. men inte fören då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0