inte ens tuppen är uppe/

min musik som spelas högt i lurarna. filskål. godis på sidan. mår ganska bra faktiskt! denna lördag börjar minsann på topp. maja sover än och jag sneglar med jämna mellanrum på henne där hon ligger i sitt hörn och inspekterar om hon fortfarande andas. hon klagade som senast igår till mig att hon tycker att det är så kallt i våran lägenhet på morgonarna. jag sneglar än en gång. de enda kroppsdelarna som är täckt under täckten är armarna... och rumpan i vädret. jag småfnissar. maja, när du surfar in på min blogg senare (som du alltid brukar) så vet du vid det här laget vad andledningen nu är! ska ner och titta tvättstugan, lär ju hinna tvätta en maskin innan "rumpan i vädret" har nyktrat till. puss på er! have a great saturday.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0