jag älskar greys anatomy.

... handlingarna. personerna. kärlek. sorg. och alla de fina citaten som man hör då och då.jag tycker det är en jävligt klok serie. man blir klok på livet. medans krokodiltårarna rullar och det hugger lite i bröstet förstås. när börjar dom sända den nya säsongen? ska inte det visas DEN HÄR hösten? och gud nåde maja om hon ska insistera på att hon ska se något annat program den dagen och den tiden... ännu en grejj som jag ser fram emot. kanske, kanske att denna höst kommer vara ljusare än de 18 stycken innan dess...  fast jag börjar få ett humm om det där med tjocka koftor, varma ulltröjor, pälsar, boots/stövlar/uggs. den är kanske inte så farlig ändå. bortsett från att jag och maja har lagt märke till att våra element knappt fungerar.... högsta värmen känns inte alls av. vet inte hur vi ska göra alls.... jag hatar att frysa!

föresten, ny header. 3 min max tog det. och stor blev den ju. jag byter till en annan senare när jag känner att jag knäppt något snyggt (mig) och då lovar jag att jag ska föööörsöka få det att se lite proffsigare gjort. nu ska jag göra det innötta hålet i madressen ännu djupare genom att bara spendera hela min kväll framför tvn, plastbanken och olika serier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0