LIFESAVERS./

socker brukar hjälpa till att hela brustna hjärtan och det är vad som verkar hålla ihop mig och maja genom hårda och slitna tider. (se det som så enkelt, eller så svårt) kanske inte är så smart att skopa i sig precis innan man ska sova, men så länge jag är nöjd kan jag nog sova vart som helst o när som helst.
länge leve chokladcornflakes! love themmmmmm. (för de som är intreserade.. jag och maja har ätit upp ett nesquick paket på knappt 3 dagar och nu checkar tjockisarna ut. godnatt godnatt!)

tummen ner för en sjuk kameralins och tummen upp för snabba kolhydrater!
Kommentarer
Postat av: Emma

KANINBAJS! :O

2009-09-23 @ 15:29:59
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jag skrev ju att det inte var centralt och att vi skulle försöka fixa mer centralt, duuh? :P



Jaa klart vi ska <3

2009-09-23 @ 19:51:41
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0