making love out of nothing at all-






sitter och lyssnar på air supply. just druckit upp min lilla mer, ätit upp nudlarna och min creme cheese macka. helt okej lunch! idag har det varit en tuff day. jag vet inte om det beror på trötthet, men jag brukar inte låta det get to me så jag vet inte... jag var efter på dansen. förstod inte stegen. kopplade inte till musiken. armar och ben sammarbetade inte. allt som kunde gå fel, gick i princip fel, och det suger när det går så dåligt. man blir förbannad på sig själv av att man kollar på klockan var tredje minut och ännu mer arg när man försöker ändå, i all meningslöshet. så nu tänker jag söka lite jobb (det blir inget telefonjobb för mig) och sedan vänta in att klockan ska bli tre så att jag kan gå till min husläkare. hade dom där födelsemärkena och utslagen att titta på. hrm. take care mina små muffins.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0