our brains have special neurons that help us find eachothers lips in the dark-


idag lyssnar jag bara på whitney houston ft akon- like i never left och
anouk- lost. (+the last goodnight- now that you're gone)

jag bara småler. så himla len musik för öronen, jo jag tackar. perfekt nerstressande av en jäka dansdag. (revanch imorgon babes!) det här är den bästa tiden på hela kvällen. inväntan av några tvserier så är tvn stängd och lägenheten är nersläckt. bara två laptops som lyser upp i mörkret. fin musik med bra ljud i lurarna. ahhhh. och nyss ringde min världsbästa morfar. morfar leo är en sån person man blir alldeles varm inombords av. jag älskar min morfar! hemlängtan lyser lite med sin frånvaro men nu är det inte långt kvar (försöker intala mig det iallafall) och i helgen åker maja hem och jag blir för första gången ensam med lägenheten hela helgen. vet inte själv hur jag ska reagera som... förhoppningsvis går jag igenom några pocketar jag tagit med som jag inte avlagt någon tid åt till tidigare, hoppar i majas säng, dricker vin och får generöst med kroppsvärme.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0