SÅ JÄVLA NÖJD F19/


okej... det kanske inte blev så himla noggrant. men jag lyfte hammarn, svingade den över axeln och gång på gång träffade jag spiken (okej, inte helt sanning. 4 st blev ju helt fucked up innan alla var ditsatta). känslan? ja vad är känslan... jag kände mig som en SEXY, SJÄLVSTÄNDIG kvinna som klarar allt! nu har jag bevisat på bara en vecka att jag kan få upp riktigt kluriga burklock OCH... spika när det behövs. grrr, så jävla fint att man inte längre behöver män utan kan klara sig med bara en paula därhemma) jag tror ganska starkt på att jag nog är mannen i mitt och majas förhållande. hon får dammsuga medan jag hamrar! (har faktiskt inget val för hon blir så himla ilsk när jag inte gör som hon vill... undergivenhet likt en hund, japp, definitivt en man, check!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0