"ska vi gå hem till dig, eller hem till mig?.."

update: min siesta varade i en och en halvtimme. vaknade till majas "paula, när ska jag få mat?" ajajadå. skitgutt blev det iallafall, så jag vågar lägga upp en bild på det. så himla gott att unna sig läsk på fredagar! förra helgen blev det cola och idag när jag lagade blev det ofc trocadero. varför känns det så norrländskt? nu ska maja krypa upp i min säng och vi ska se en film som hon har önskat "year one", vad säger man? jag gör allt för min sambo.

nu skrev min sambo på msn och frågade när vi ska se på film. asså jag svär, vi ligger 3 meter ifrån varandra... höjden av lathet kan man nog säga att vi toppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0