slava för att kunna leva livet, så är det ju/

jag har fått vi upprepade tillfällen magvärk i några dagar nu, men det är aldrig innan kl 15, why?? why.. äre så?

idag dansade vi i par ensamma på dansgolvet inför hela klassen, eh. gush i love my teacher daniel som verkligen inte vill göra det lätt för oss. ak och jag klarade oss ganska bra, först ut och spänt. most brilliant.
efter att ha dansat klart för dagen så lunchade jag på söder med sambo maja och emma och soffan från indal. hur sjuukt mysigt som helst. kan vara värt att poängtera att det var ANDRA gången som jag och sambo fikat ute sedan vi flyttade ner tills stockholm... wanyes bjöd på världens godaste cesarsallad, chai och en morotskaka, helt underbart gott med någon som bara äter vad som är innanför matlådor känns det som.. vi fruntimmer satt mest och disskuterade om allt och ingenting i några timmar och sedan följde jag dem till t-centralen så vackert och därefter åkte gick jag till östermalms torg. (lite roligt, någon som har tidigare spelat monopol?) och här sitter jag nu..och ska gå ut på några affärer och lämna cv. wooho, livin the life! nä just det... skolan tar slut halv ett, sen slava det endast. typ. enligt mig. enligt dig. ren slaveri.
Kommentarer
Postat av: Sofia

vadå INDAL?! :O haha

2009-09-17 @ 22:05:12
URL: http://sofiagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0