sometimes good things fall apart so better things can fall together/

jävla skit blogg.se. har ju inte funkat alls idag för mig!
idag klev maja upp halvfyra. min söndag började redan kl halv tolv då jag hade tvättstuga(impressive hah? hela 4 timmar innan sambo!) och så det har varit kasst väder i sthlm idag och jag har känt ett starkt sug efter att gå ut och fota men hade så himla många hemärenden idag (tvättstuga, diska, laga mat osv) att det blev till att ignorera det. sen har jag haft en stark hemlängtan idag också. jag vet inte, men det känns som den rätta tiden för att åka hem den här veckan, även fast det bara är över helgen så behöver jag ett miljöombyte!
imorgon börjar både jag & maja att jobba. det kommer bli riktigt sent innan jag kommer hem. ska antagligen skriva kontrakt för svea imorn när jag ändå är igång. känns helt bedrövligt men jag behöver pengarna! nu håller jag som bäst tummarna att blogg.se är villig att posta detta inlägg som är endast en prick i hela universum. puss!

(och vips helt plötsligt kunde jag lägga upp bilder!
maja & jag har lagat middag för imorgon (lunch & middag, så därför åt vi något ur frysen till dagens middag. no complains hovanta)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0