S:T GÖRANS SJUKHUS HERE I COME/ EFTER NUDLARNA OCH OST-SOPPAN OCH LITE THE HILLS/

det dummaste jag nånsin hört.
ringer en växel för att försöka träffa någon ang. mitt magont och får följande idiotiska uttalnde thrown in my face "det är inte mensvärk då?". i swear to god... om det fanns en knapp som man skulle kunna trycka in för att ge personen på andra sidan linjen en käftsmäll skulle den knappen vara ganska intryckt i detta fall.
ska iallfall iväg till s.t görans sjukhus nu, antagligen träffa någon kunnig kirurg. ska bara äta sen är jag iväg. som fick mig att komma på en annan replik från den dumma växelpersonen "du behöver inte boka tid, åk dit nu istället när det är fint väder". oh-my-god.
kanske vore bäst i att ta med en bok och ippen, vårdcentralernas väntetider är jag inte helt obekant med. talk to you later! (i samma sväng insisterar mamma på att jag ska ta taxi och så ringer pappa.. en jävla kaosdag. och juste, pontus om du läser det här, vilket jag är ganska säker på att du gör, jag tror inte att jag hinner med middag ikväll...thanks anyways;) detta kan gå hur som helst. kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0